Sunday 18 September 2016

Hello...


Hallo allemaal,
Met het warme weer van afgelopen week en daarbij de griep even geen kaartjes gemaakt....maar...ik ben er weer, helemaal (nou ja bijna) fris en fruitig :-)
De kaart van vandaag is weer een CAS (clean and simple), gemaakt met reststukjes groen papier en slechts 1 stans.

Hello everyone,
With the extreme summer heat and having the flu at the same time I haven't made cards last week...but....I'm back and feeling a  lot  better!
Today's card is a CAS one (Clean and simple), using left over pieces of green paper and just one set of die-templates.


Geebruikte spulletjes,
Used materials:
Alle blaadjes zijn uitgestanst uit verschillende kleuren groen kaart karton (yep... mijn reststukjes had ik nu eens niet voor niets bewaard...hi hi)  en opgeplakt met foam tape.
De banner met tekst heb ik met de hand geknipt.

All leaves were die-cut from left over bits and pieces of cardstock (yep...I did not keep them without a purpose...lol) and were glued upon the cardbase using 3D foam tape.
The banner was cut by hand.


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Hele fijne avond!

I hope you like the card.
Wshing you a great day/evening!

Hugsss,
Yvonne

1 comment:

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne