Wednesday 4 April 2012

Ik ben er weer....Im back!

Hallo lieve allemaal,
Ik ben weer helemaal terug!
De reis naar Spellbinders/ Phoenix was vermoeiend, maar ook een geweldige ervaring! De meiden van het DT 2012 zijn allemaal kanjers en hoewel een druk programma gehad, was het ook supergezellig!
We hebben heel veel nieuwe spullen gekregen, waaronder een Spellbinders Grand Calibur®
en een groot aantal (nieuwe) Spellbinders mallen!
Het Spellbinders 2012 DT is deze week officieel van start gegaan en dus ook mijn deelname daaraan.
Het komende jaar zal mijn blog dan ook voornamelijk in het teken van Spellbinders staan en met de mooie dingen die je kunt maken met hun mallen.

Hello everyone,
I'm back and ready to go crafting again!
My trip to Spellbinders/ Phoenix was tiring as well as a very great experience! All the girls from the DT 2012 are wonderful women. The program of the retreat was busy, but at the same time more fun than I could have wished for.
We were given a lot of goodies, amongst which a Spellbinders Grand Calibur® and a lot of (brandnew) Spellbinders dies.
The Spellbinders 2012 DT officially started this week and thus my work too.
Therefore the coming year my blog will be Spellbinders-oriented to show you all the wonderful things one can make with their magnificent dies.

Afgelopen zaterdag alvast een voorproefje daarvan....
Ge-We Hobby had Open Dag en daar heb ik een demo mogen geven met de Spellbinders Grand Calibur® en de bloemenstansen van Spellbinders.
Gerda had extra bloemenmallen ingekocht en ik ben er best wel een beetje trots op dat ze begin van de middag allemaal al uitverkocht waren!
Morgen een nieuwe blogpost met het sleutelkastje dat ik speciaal voor Gerda gemaakt had.... natuurlijk met foto's!
En de belofte om jullie de komende weken een heleboel handgemaakte bloemen te laten zien!

This saturday I was asked to give a demo at Ge-We Hobby with the Spellbinders Grand Calibur® and their flower dies.
The owner Gerda had bought a lot of extra flower-dies and to be honest I'm a little proud they were all sold way before the end of the day!
Tomorrow I will place a new blogpost with a small key locker I made especially for Gerda.... with photos of course!
And also a promise to show you a lot of (different) handmade flowers the coming weeks!

Knuffelszz,
Yvonne

6 comments:

  1. Oh Yvonne, wat is dat leuk, wat je allemaal beschrijft. En je maakt me ontzettend nieuwsgierig. Leuk dat je ook de machine meekreeg.
    Nou kom maar op met die bloemen, ik ga er uitgebreid voor zitten.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  2. Geweldig om jouw enthousiasme te lezen.
    Ben superbenieuwd naar wat je ons allemaal de komende tijd gaat laten zien.
    Fijn dat je weer heelhuids terug bent.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  3. Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!!! Ik ben ontzettend benieuwd wat je allemaal gaat maken, kom maar op!!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  4. Wat heerlijk weer wat van je te horen,lezen Yvonne.
    En dat Je het naar Je zin heb gehad.
    Ik kijk weer uit naar Je creaties.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  5. Ik ben benieuwd naar de creaties met de spellbinders, ik ben er ook fan van hoor maar het is zo slecht voor mijn portemonee.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  6. marion van de wetering6 April 2012 at 12:02

    hoi von. ik zat ff op je blog te kijken.
    wat fijn voor je dat je zoveel leuke en warme reakties krijgt.
    hele nieuwe uitdaging voor je.
    go for it girl.
    veel sukses knuf marion tot vanavond phoebee x

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne