Saturday 14 January 2012

Hoppies..."Biking".... en een Blogcandy!!!


Hallo lieve allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een "cute-kaart"voor jullie gemaakt.
Ik blijf dit de "Hoppies" de allerleukste stempel-serie van Nellie Snellen tot nu toe vinden....vandaar weer eens een kaartje met een stempel daarvan. Deze stempel heet "Biking"... en zeg nou eerlijk..is hij schattig of is hij schattig!!
Het scrappapier is van Magnolia en de lijst om het konijntje is gemaakt met zelfklevende randen die ik met wat foan heb verhoogd zodat het net een echt schilderij-lijstje lijkt.
Het afdrukje is ingekleurd met de refills van Distress inkt.

En wat nog leuk is...ik ga de (uiteraard een nieuwe) stempel aan 1 van jullie weggeven!
Hoe maak je kans op de stempel:
1. volger zijn of worden van mijn blog en
2. een reactie onder deze blog-post achterlaten
3. (niet verplicht maar ik zou het wel leuk vinden) iets op je eigen blog vermelden van deze candy of vermeld een link op je blog of in een blogpost.
Op 29 januari zal ik de winnares van de stempel hier op de blog bekendmaken.

Veel succes allemaal!
En ik kijk uit naar jullie reacties!


Hello everyone,
Today I made for you what we call here in The Netherlands a "Cute-card"...
For this card I used one of my favorite stamps from Nellie Snellen. The stamp is called "Biking" and is from a series called "Hoppies". Isn't this the most cute bunnyyou've ever seen???
The scrappaper comes from Magnolia and the frame around the bunny is made with adhesive border which I thickened with foam tape for an extra 3D-effect.
The stamped image is colored with Distress Ink refills.

And now the best part.....
I'm going to give away this stamp (of course a brand new one) to one of you!
To win the stamp all you got to do is:
1. be or become follower of my blog and
2. leave a comment under this blogpost and
3. (not obliged but really appreciated) say something about my candy or put a link on your blog/ in a blogpost to this blogpost.
On January 29th I will anounce the winner of the stamp here on my blog.

Good luck everyone!
I'm looking forward to your comments!


Knuffelszz,
Yvonne

28 comments:

  1. Hoi Yvonne! Dit afdrukje is inderdaad erg schattig! Die nieuwe stempels van Nellie Snellen zijn ook erg leuk. Het kaartje is weer prachtig! Die lijst vind ik te gek!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Het is een hele mooie kaart geworden en de stempel is erg schattig XXX Gea B

    ReplyDelete
  3. Een heel lief kaartje in winterse sfeer en prachtig ingekleurd!! Graag wil ik een gokje wagen om dit stempeltje te winnen...

    Groetjes, Toos

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne, ik was nog maar net volger geworden en nu plaats je deze mooie candy. Ik doe dan ook graag mee en zet een link op mijn blog!
    Een heel mooi kaartje heb je gemaakt met dit leuke stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    ReplyDelete
  5. Schattig kaartje heb je gemaakt! En het stempeltje is erg leuk!
    Fijn weekend, gr-x-jes Mariken.

    ReplyDelete
  6. Hoi Yvonne.

    Ik heb dan geen eigen blog.
    Maar wil toch even laten weten dat het een schatje van een kaart is.
    En het stempeltje is super lief.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige kaart! Lekker vrolijk en hele mooie kleuren & details heb je gebruikt!
    En wat een schatje is deze "bunny", so sweet...
    Dus ik wil graag een kansje wagen om zelf een paar mooie kaarten te maken met dit lieverdje.
    Je candy krijgt een mooi plekje op mijn blog!

    Liefs, San

    ReplyDelete
  8. Wow, what a beautiful card and the image is so cute. I also like the colours.

    Hugs, Uta

    ReplyDelete
  9. Wat een sweetie van een afdrukje. En een super gestylde kaart ermee gemaakt.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  10. Mooi kaartje hoor en prachtig ingekleurd. Vind de bloemen ook erg mooi geworden.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  11. Wat een schattig stempeltje en wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt.
    Ik doe graag mee en zal ook de link plaatsen op mijn blog.

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  12. Hoi Yvonne , daar ga ik natuurlijk aan meedoen !! Zo'n lieve stempel.... En je kaart ermee ziet er supers uit. Christa.

    ReplyDelete
  13. Hoi Yvonne,
    je maakt prachtige kaartjes en ga je dan ook volgen! ben ook een fan van de spellbinders:0) gaaf dat je in de race zit voor DT-er! veel suc6!!
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  14. Hallo Yvonne, wat een schatje is dit en wat een vrolijke kaart heb je er mee gemaakt. Wat leuk dat je dit schatje in een candy hebt gestopt. Ik doe graag mee.
    Groeten Aartje

    ReplyDelete
  15. hoi yvonne,

    wat een schattig stempeltje! ik ben nog maar net volger van je leuke blog maar ik doe ook erg graag mee om kans te maken op deze lieverd :)

    ik ga met veel plezier naar je volgende creaties kijken!

    veel liefs
    Naomi

    ReplyDelete
  16. Oh wat een schattig stempeltje. Ik ken de hem nog niet.

    Groetjes van Kim

    ReplyDelete
  17. wat een leke blog.
    Wil graag een gokje wagen.

    ReplyDelete
  18. Hij is super je kaartje, de stempel ook natuurlijk, die wil ik ook wel winnen.
    Ik gha je candy een mooi plekje geven hoor, volger ben ik al.
    gr. liesbeth
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wat blijf je toch mooie creaties maken. Ik vind je flesje ook helemaal super. Deze kaart is ook weer een plaatje. Bedankt voor de kans op het winnen van deze leuke stempel.

    Liefs Johanna

    ReplyDelete
  20. Ik ben altijd in voor een candy, haha. En deze stempel is wel helemaal schattig. Ben dan ook gelijk volger geworden, want je maakt prachtige creaties. Dit kaartje is ook echt helemaal lief!! Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  21. Hoi Yvonne, Ik doe graag mee met je leuke blogcandy. Ben volger van je geworden en heb je candy op mijn blog geplaatst. En nu maar duimen...haha.

    Lieve groetjes, Alette

    ReplyDelete
  22. Met plezier doe ik mee met je blogcandy. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met het leuke stempeltje. Schitterend ingekleurd en mooie bloemetjes.
    Liefs, Myriam

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke vrolijke stempel.
    Ik zou graag mee willen doen met deze candy.
    Ik heb zojuist het plaatje en de link in mijn sidebar gezet.

    Succes naamgenoot

    ReplyDelete
  24. Hallo,

    Wat een leuke candy! Die hoppies zijn zo leuk! Ik doe graag mee met deze candy.

    Groet Agnetha

    ReplyDelete
  25. Hoi Yvonne, ik was al volger maar zou toch ook graag mee doen met deze geweldige candy,
    dankjewel voor de kans!
    Groetjes Kizzy

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  28. Wow, op het allerlaatste moment (of toch net te laat).
    Maar wat een geweldige stempel, wat een schatje...

    duim...duim...duim... hoop dat ik niet te laat ben !

    Fijne zondag !

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne