Monday 12 September 2011

#15 Dutch Magnolia Lovers

Hallo lieve allemaal,
We hebben inmiddels weer (tv)beeld... dus ben ik weer helemaal "bij de tijd"...hi hi...
Volgens de elekro-winkel waren we niet enigen met een bliksem-ongelukje.

Ik ben op dit moment bezig met het voorbereiden van de workshop die ik woensdag ga geven bij Ge-We.
Mijn model is bijna klaar en morgen is het pakketjes maken voor alle dames die meedoen.

Vandaag heb ik voor jullie mijn DT-bijdrage voor de 15e challenge van de Dutch Magnolia Lovers-Challenge blog.
De opdracht luidt deze keer:
"Maak een kerstkaart".
Weer een superleuke opdracht dus!
Bovendien echt hoog tijd om nu eens echt aan de kerstkaarten te beginnen....de tijd gaat zo snel en over 2 maanden moeten ze alweer klaar zijn....pffff
Ik had het voornemen om er een paar honderd te maken, maar met alle drukte ben ik bang dat dat echt niet gaan lukken....
We zien wel waar het schip strandt....

Ik ben wel met weer een ander soort hobby bezig en wacht momenteel op de komst van de spulletjes daarvoor. Als het zover is, dan laat ik het jullie natuurlijk zien..... een paar weekjes geduld....


Goed, terug naar de kaart van vandaag,
Dit is wat ik van de opdracht gemaakt heb...

De gebruikte Magnolia stempel is al een oudje, maar nog steeds een leukerd (athans vind ikke)...
Het scrappapier is van SEI en misschien niet goed op de foto te zien, maar het is wit met parelmoer details erop (swirls).
Het afdrukje is deze keer ingekleurd met copics.
De swirls zijn gemaakt met een stans van Magnolia en de sneeuwsterren met een ponsen van Martha Stewart.

Ik ben weer reuze benieuwd naar jullie meningen!

Morgen trek ik de winnares van de blogcandy.

Knuffelszz voor jullie allemaal,

Liefs,
Yvonne

14 comments:

  1. Prachtig kaartje, hele mooie kleuren.

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart! Die witte kaarten vind ik altijd zo mooi! En inderdaad, deze Magnolia is nog altijd geweldig :)

    ReplyDelete
  3. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Yvonne. SUPER!!!
    Groetjes sandra

    ReplyDelete
  4. oh wat een prachtige kaart is dit zeg echt heel erg mooi!

    ReplyDelete
  5. het is weer een toppertje!!
    groetjes Evelyn.

    ReplyDelete
  6. Wow, wat is ie leuk geworden! Ik vind hem enig! Ik word altijd zo blij van jouw grote strikken! Tot woensdag, ik ben benieuwd naar de workshop en heb er al zin in!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  7. Een hele mooie winterse kerstkaart! Leuk met zo'n "oudere" stempel.
    groetjes,

    ReplyDelete
  8. Geweldig mooi kaartje, Yvonne! Prachtige zachte kleuren, erg gaaf!
    Tot woensdag, heb er zin in!!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  9. Hoi YVonne

    Wat een schatje van een kaart.
    Echt super lief en mooi gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie kerstkaart. En die oude stempels doen het nog erg goed.
    Mooie kleurencombinatie. Prachtige versieringen.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  11. Prachtige kerstkaart met een leuke stempel, heel mooi gemaakt

    ReplyDelete
  12. Prachtig kaartje!! Deze stempel kon ik nog niet, wat een mooitje!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  13. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  14. Hoi Yvonne,

    Wat een prachtige, frisse kerstkaart is dit! Erg mooi!

    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne