Friday 20 May 2011

Sneek Peak en datum 2e workshop gewijzigd...

Hallo lieve allemaal,

De datum van de 2e workshop (vaderdag-surprise) is gewijzigd.
De oorspronkelijke datum was 15 juni; die is gewijzigd in woensdagavond 8 juni.
Derhalve ik heb ook de betreffende blogpost + mijn hobby-agenda (rechts in de zijbalk) zojuist aangepast (zie hier).

Verder ben ik weer druk aan de freubel geweest....de 8e Challenge van Dutch Magnolia Lovers gaat maandag van start!
Bij deze alvast een kleine Sneek Peak van mijn bijdrage daaraan:

Verder verklap ik lekker helemaal niets! ;-)

Je hebt trouwens nog maar een paar uurtjes de tijd om mee te doen met de 7e Challenge!
Er zijn al meer dan 30 inzendingen, maar er is natuurlijk altijd ruimte voor nog meer mooie kaarten!
Ik zou zeggen: maak het het Design Team maar extra moeilijk met jullie mooie kaarten!

Verder ben ik de laatste hand aan het leggen aan een ander kaartje met Tilda.
Dat kaartje hoop ik dit weekend nog af te kunnen maken + te plaatsen.

Oh ja... hebben jullie al gezien dat de neiuwe Magnoliaatjes (Rainbow Dreams) uit zijn? Wat zitten er weer leukertjes tussen!
Vanmiddag heb ik ook nog het allernieuwste Maja Design papier gezien en...oeps...ook gekocht (hoezo hebberig/verslaafd???...hi hi). Het is een serie met de meest prachtige maritieme motiefjes (blauw, beige, rood) en een serie met prachtige o.a. bloemmotiefjes (blauw, groen, rood en beige). En het allerleukste: er zijn nu ook 2 blokjes van 15x15cm van uitgekomen! Zucht..... En dat ook nog alles tweezijdig bedrukt....

Inmiddels ben ik de 200ste volger gepasseerd....WOW....iedereen superbedankt daarvoor!
Jullie maken het bloggen zo ontzettend leuk!!!!
Aanstaande week plaats ik daarom een candy; da's bij deze beloofd!

Voor vanavond wens ik jullie allemaal een hele gezellige, zomerse avond.
Hier fluiten de vogeltjes er nog lustig op los!

Knuffelszz,
Yvonne



No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne