Friday 6 May 2011

Alleen voor jou.....oftewel...mijn Moederdagkaart!


Hallo lieve allemaal,

Aanstaande zondag is het alweer Moederdag.
Nou heb ik zo'n heerlijk nuchtere moeder die het allemaal maar "commercieel gedoe" vindt, maar mij kan dat niet weerhouden om voor haar een mooie kaart te maken!
Trouwens....ze krijgt er ook gewoon een leuk moederdag cadeau bij hoor!
En...tatatatata....dit is het resultaat geworden.

Voor de kaart heb ik de Around-the-page ponsenset Wild Flower van Martha Stewart gebruikt.
Ik neem aan dat jullei allemaal weten hoe deze ponsen werken.
Mocht dat niet het geval zijn, laat me dat dan vooral even weten want dan geef ik jullie er graag een uitgebreide uitleg van. Dus, schroom vooral niet het te vragen dames! ik doe hetgraag voor jullie.

Omdat deze set nogal druk is, heb ik de kaart verder simpel gehouden.
Het gebruikte scrappaier is van Maja Design en heet Rosa Marina.
Ook het label is daarvan; dit staat op een vel vol kant en klare labels en er staat zelfs een envelopje op.
Meteen een tip: als je dat envelopje hebt uitgesneden/ uitgeknipt: teken de omtrek even op een wit vel en maak er een malletje van zodat je op ander papier nog veel meer van dergelijke envelopjes kunt maken!



Het tekststempeltje is  van Marianne Design.
De gebruikte Magnolia-stempel is al een wat oudere en heet "Strawberry Tilda".
Verder alleen wat bloemetjes en strasssteentjes en voila...klaar is de kaart!

Oh ja....het grootste roosje is licht aangezet met wat Stickles, evenals het randje van het bruine velletjes cardstock.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en wens jullie allemaal een heel fijn en gezellig weekend!
Voor alle moeders: geniet van alle aandacht!

Met een hele dikke knuffel,

Liefs,
Yvonne

9 comments:

  1. Heel mooi kaartje! Leuk die ponsset! Geen wonder dat je weinig frutsels op de kaart plakt, anders bedek je alles.
    groetjes,

    ReplyDelete
  2. prachtige moederdag kaart! Leuk gedaan met de ponsset.
    groetjes
    Neline

    ReplyDelete
  3. Erg, erg schattig kaartje, Yvonne en erg leuk met dat ponsrandje en mini steentjes in de bloemharten! En Tilda heb je ook zo mooi ingekleurd.
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  4. Wat een lief kaartje voor moederdag, het meisje heb je ook heel mooi ingekleurd! En de rand van het papier is erg mooi geworden met de ponsset!!

    liefs, merit en annemarie

    ReplyDelete
  5. Wat een lief kaartje!!! Erg mooi zo met die ponsrand!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  6. schitterende kaart yvonne
    echt super
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  7. Hoi Yvonne , wat een mooie moederdag-kaart is dit. Die randpons is super. Maar wel erg druk idd. ; dus goed van je dat je de rest van de kaart vrij rustig hebt gehouden. Tilda is mooi ingekleurd en ik vind dat schaartje zo gaaf....Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete
  8. hij is prachtig ,mooi gemaakt zeg, ik heb ook helemaal niks met moederdag hoor xx

    ReplyDelete
  9. O wat enorm mooi is de kaart.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne