Wednesday 30 March 2011

Tilda holding Eggbasket....


Hallo lieve allemaal,

Voor je het weet is het weer Pasen, dus voor vandaag maar eens een keer een paaskaartje....
Beide stempels komen uit de laatste kit van Magnolia.
De vlinder is geloof ik alleen in een groter formaat in de winkel te koop.
Het scrappapier komt uit een blokje van DoCraft/Papermania genaamd Birdsong.


Aangezien het niet zo zonnig is als de afgelopen dagen heb ik voor vandaag lekker een hobbydag ingepland.
Kan ik mooi nog een paar nieuwe kaartjes maken om mee te nemen naar de Open Dag bij Ge-We aanstaande zaterdag (van 10.00  tot 17.00 uur).
Daar geef ik weer een demo inkleuren met Distress inkt.
Mocht je vragen hebben of misschien een beetje hulp; neem dan zaterdag je (water)penseel + afdrukje mee en ik probeer je te helpen.

Knuffelzzz,
Yvonne

7 comments:

  1. Prachtig kaartje zeg..!

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  2. wat een lieve kaart is dit, leuk ook die viooltjes xx

    ReplyDelete
  3. Wat een lief kaartje! Heeft ook wel wat lente-achtigs! Erg leuk.

    Groetjes Agnetha

    ReplyDelete
  4. Hij is prachtig! en wat een leuke viooltjes heb je gebruikt.
    super hoor;)
    groetjes
    Neline

    ReplyDelete
  5. Wat een schitterende kaart! Mooie bloemetjes. De vlinder is ook ontzettend leuk en prachtig ingekleurd.
    Liefs, Myriam

    ReplyDelete
  6. Wat een geweldige kaart zeg.

    Groetjes,Diane

    ReplyDelete
  7. Hoi Yvonne , wat een heerlijk voorjaarskaartje is dit ! Lekker vrolijke kleuren. Wat kan jij mooi inkleuren met de distress-inkt.....ik blijf het een ramp vinden. Geen idee hoe ver GEWE van Weert ligt.....anders zou ik graag zaterdag even bij je langs komen. Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne