Monday 31 January 2011

Piano-time... en bedankt voor alle lieve reacties... Thanks!

Hallo lieve allemaal,
Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor jullie lieve reacties en felicitaties op mijn DT-lidmaatschap van de Dutch Magnolia Lovers Challenge. Ik krijg het er helemaal warm van!
En... wat super super leuk dat een aantal van jullie meteen volger zijn geworden van mijn blog!

De 150 volgers gaat opschieten en als ik dat mag bereiken, schrijf ik een leuke blogcandy uit....misschien wel met een "magnolia-tintje"....


Verder vandaag toch nog een (laat) kaartje.
Ik had hem eigenlijk voor de blog van Ge-We gemaakt, maar zag zojuist dat de Edwin-stempel niet meer in de winkel staat....dus dat wordt snel een nieuw kaartje daarvoor maken!

Deze keer heb ik het afdrukje eens een keer met copic markers ingekleurd.
Omdat het scrappapier heel zacht van kleur is, heb ik het afdrukje ook licht ingekleurd.
De randjes van de witte bloemen (een Magnolia Doohickey stans) zijn bewerkt met een oud inktblokje.



Het "glas"van de fles champagne is voorzien van een laagje Glossy Accents.
De randen van het afdrukje heb ik eerst bewerkt met Versamark (watermark pad) en daarna er goudkleurige embossingpoeder overheen gestrooid (en dat vervolgens verhit met de heatgun).

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!


Met een dikke knuffel,
Yvonne

9 comments:

  1. Hoi hoi,

    wat een mooi kaartje!! Prachtige zachte kleurtjes en zooo mooi ingekleurd!!! Top kaartje!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  2. Prachtig kaartje, en deze Edwin is ook wel echt één van mijn favorieten!

    Groetjes Hélène

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart!! hele mooie zachte kleurtjes, mooi gekleurd en leuke randjes met de embossing poeder.
    groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie kaart, zeg! Leuke details ook en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  5. super mooi gemaakt hoor

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  6. schitterend kaatrje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  7. Wauw wat een mooie kaart Yvonne. Helemaal mijn smaak met de embossingpoeder, glitter, glossy en nog van die zachte kleurtjes.
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  8. Wow, echt een super mooi kaartje!
    Groetjes Justine

    ReplyDelete
  9. het is weer een prachtige kaart geworden!!

    Groetjes Janet

    eneh wat vervelend dat je nu weer een nieuwe kaart moet maken hihihi...

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne