Friday 14 January 2011

King Tilda.....uhhhh...Queen Tilda!

Hallo lieve allemaal,

Wat een druilerige dag was het gisteren zeg!
Al die sneeuw en gladheid verveelde op den duur, maar de regen vind ik eigenlijk veel vervelender....natte jas, drijfnatte hond en bijbehorende poot-afdrukjes, auto's die een hoop troep opspatten (heel fijn als je daar dan net loopt terwijl ze door een plas sjezen)....
Met de sneeuw heb ik genoten van boswandelingen, maar met de modderpret van nu...laat maar.

Voor de kaart van vandaag heb ik wederom een stempel uit de nieuwe collectie van Magnolia gebruikt. De stempel heet King Tilda, hoewel ik die naam niet snap omdat Tilda een meisje is....het zal wel aan mij liggen.

Voor de kaart heb ik gebruikt:
- Scrappapier: Graphic45 (het streepjes papier), het Linen Closet  blok van DCWV
- Doohickey stans Magnolia Cherry Lace
- Floral punch Nellie Snellen (takjes)
- McGill pons Starburst
- mulberry roosjes, lint en een knoopje.

De randjes van het papier zijn bewerkt met een oud inktblokje en het afdrukje is ingekelurd met Distress inkt.
Het kroontje is voorzien van Stickles en daarna een laagje Glossy Accents.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en voor strakjes...welterusten!

Dikke knuffel,
Yvonne

4 comments:

  1. Wow heel erg mooi zeg

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  2. Schitterende kaart! Mooi ingekleurd en leuk strik.

    Liefs, Myriam

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige kaart met zo'n mooie stempel!

    Groetjes, Bea

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig kaartje!
    Het is echt prachtig gewoon!
    Groetjes Jusrine

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne