Thursday 23 September 2010

Little baby bear....


Hallo lieve allemaal,

Vanmiddag heb ik in het zonnetje nog gauw even een paar foto's gemaakt van mijn laatste kaartjes...en, als ik zo naar buiten kijk was ik net op tijd, want hier regent het inmiddels al weer een poosje.
Ik denk dat het nu echt officieel herfst is....


De eekhoorntjes zijn in elk geval heel erg druk met het verzamelen van nootjes...net als onze Phoebe...
Om de een of andere reden heeft ze zichzelf aangeleerd, elke keer als ik met haar ga wandelen,  een nootje te zoeken en mee te nemen naar huis....
Tja...een cocker is eigenlijk een apporteer-hond (oftewel bij de jacht om de prooi op te halen voor de baas).....

En dus is het nu zo dat elk nootje thuis bij inlevering een klein hondenkoekje voor haar oplevert....
Phoebs snuffelt en speurt dus tijdens elke wandeling heel wat af!

Voor de kaart van vandaag heb ik één van mijn oude Penny Black stempels gebruikt.
Het roze scrappapier is van DCWV (Paperpad: Nana's nursery) net als het blauwe scrappapier (Paperpad: Linen closet)
De randpons is van Martha Stewart en het lint komt bij de Action vandaan.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond,

Dikke knuffel,
Yvonne

4 comments:

  1. Wat een lieverdje, echt een schattig kaartje!
    Inderdaad herfst in aantocht ben ik bang... het is hier enorm donker en het rommelt al in de verte, dus de ellende zal zo wel losbarsten ben ik bang. Lekker freubelen dan maar!

    Groetjes Erika

    ReplyDelete
  2. Een heel mooi kaartje, en wat een lieve stempel.

    Groetjes Susanne

    ReplyDelete
  3. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie kaart.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne