Sunday 25 July 2010

Ooops.....

Hallo lieve allemaal,

Hier in Brabant was het een regenachtige middag, maar gelukkig begint het nu weer een beetje op te klaren. De tuin hoeven we in elk geval vandaag niet te sproeien.
Nu maar hopen dat het een beetje droog wil blijven, kunnen we lekker buiten bbq-en vanavond....

Vandaag weer eens een kaartje met een Penny Black stempel.
Wat een schatje hè?
Kennen jullie die blik van jullie eigen huisdier....zo  van:  "Ik weet dat ik  iets fout heb gedaan...ooops...sorry sorry sorry... hou je nu nog wel een beetje van mij???? "
Ik kan dan nooit boos blijven.....

Het afdrukje is ingekleurd met aquarel(potloden).
Het hondenpootje en de hoekjes heb ik ooi bij de Zeeman gekocht.
Het scrappapier komt uit een blokje van Basic Grey, genaamd "Max & Whiskers".
De randpons is van Martha Stewart.

Groetjes,
Yvonne

Vanavond meld ik me nog een keer...
de winnares van de blogcandy heeft zich nog steeds niet gemeld....
dus wie weet maak je alnog kans!

4 comments:

  1. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    enne ik hou je blog in de gaten vanavond hoor hahaha
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. ontzettend leuk ! GR Joyce

    ReplyDelete
  3. ik vind het een super lief kaartje,
    als je sorry wil zeggen tegen iemand, is dit het perfecte kaartje en dan weet ik zeker dat je fout je vergeven is hihi!
    groetjes Nicole

    ReplyDelete
  4. Wat ziet je kaart er mooi uit, en wat leuk dat oops erbij.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne