Sunday 7 February 2010

Schattige Tilda...How sweet Tilda is...

Hallo allemaal,
Hier is 'ie dan...de andere Magnoliakaart in bruintinten....en een beetje fuchcia ;-)
Ingekleurd met distress inkt en opgevrolijkt met bloemetjes, takjes (Nellie Snellen), een border van Martha Stewart en papier van K&Company.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Deze week komt er zeker nog een Magnolia-kaart aan...ik heb namelijk het supermooie Magnolia-scrappapier gekocht en ik kan niet wachten om het op een kaart te gaan verwerken!
En dan nog iets....ik ga een blogcandy uitschrijven...ook daarover komende week meer! Spannend wat het wordt mijn eerste!
Groetjes!

And here it is, the other Magnolia card I promised...also in brown shades ...and a little fuchcia added ;-)
I coloured the image with distress ink and added some flowers, leaves (Nellie Snellen punch), a border (Martha Stewart punch) and paper from K&Company.
Would love to hear your opinion!
I will place another Magnoliacard this week for sure because I bought such lovely scrappaper from Magnolia and I can't wait to use it on a card!
And...also this week I will publish a blogcandy...so keep an eye on my blog!
Very exciting for this will be my very first blogcandy!
Big hug,

Yvonne

1 comment:

  1. wat een mooi kaartje weer! mooie kleurencombi ook! En de bloemetjes en takjes maken er een mooi geheel van!

    xxDebbie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne